آزمون پذیرش دستیار تخصصی فلوشیپ برگزار شد

آزمون پذیرش دستیار تخصصی فلوشیپ برگزار شد

مشاور دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، گفت: نتایج مرحله کتبی توسط مراکز مجری آزمون به اطلاع داوطلبان می رسد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری امروزیا، محسن عباسی، مشاور دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، از برگزاری مرحله کتبی آزمون پذیرش دستیار تخصصی فلوشیپ خبر داد و گفت: مرحله کتبی آزمون پذیرش دستیار دوره تکمیلی تخصصی فلوشیپ در روز پنج شنبه 10 خرداد 1403 بصورت غیرمتمرکز برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری همزمان این آزمون در 21 مرکز شامل دانشگاه های علوم پزشکی؛ پژوهشکده ها و انستیتو گفت: تعداد داوطلبان امسال در حدود هزار و 100 نفر بود که در 92 رشته فلوشیپ به رقابت پرداختند.

 عباسی افزود: مرحله شفاهی آزمون در تاریخ 16 لغایت 18 خرداد 1403 برگزار خواهد شد. همچنین نتایج مرحله کتبی توسط مراکز مجری آزمون به اطلاع داوطلبان می رسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزمون پذیرش دستیار تخصصی فلوشیپ برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزمون پذیرش دستیار تخصصی فلوشیپ برگزار شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه