کارشناس عراقی: ایران دارای نظام سیاسی بی‌نظیری است

کارشناس عراقی: ایران دارای نظام سیاسی بی‌نظیری است

یک کارشناس سیاسی عراقی امروز (جمعه) در اظهاراتی درباره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، برگزاری این انتخابات در بازه زمانی معین و مشخص را نشان از وجود یک «نظام سیاسی بی‌نظیر» در ایران ارزیابی کرد.

به گزارش امروزیا، «هیثم الخزعلی» کارشناس امور سیاسی عراقی در این باره به شبکه العهد گفت: ایران توانست برای برگزاری انتخابات زودهنگام در یک بازه زمانی کوتاه یک رکورد را ثبت کند.

وی اعلام کرد: حضور در انتخابات ایران گسترده، پرشور و اطمینان بخش است.

این کارشناس عراقی ادامه داد: ایران به مدت ۵۰ روز تعیین شده برای برگزاری انتخابات بر اساس ایدئولوژی ثابت متعهد بود و در بازه زمانی مشخص شده انتخابات را برگزار کرد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی تابع یک نظام و سیستم نهادی مستحکم است و مردم به آن اعتقاد دارند.

الخزعلی همچنین تاکید کرد: ایران دارای نظام سیاسی بی‌نظیری است و انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری بهترین گواه آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه حل‌ها و جایگزین‌ها همیشه در جمهوری اسلامی وجود دارند و در دسترس هستند.

پایان خبر امروزیا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارشناس عراقی: ایران دارای نظام سیاسی بی‌نظیری است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارشناس عراقی: ایران دارای نظام سیاسی بی‌نظیری است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه