کشف 23 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه دار این شهر

کشف 23 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه دار این شهر

به گزارش امروزیا؛ سرهنگ حسین باباپور در تشریح این خبر گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه و پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسیولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.

امروزیا در خبری نوشت:این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای وی، مشخص شد این قاچاقچی سابقه دار با مراجعه به یکی از استان های جنوبی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر را تهیه و قصد دارند آن را توسط یک دستگاه خودرو به تهران منتقل کند.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی، با هماهنگی مقام قضایی تیمی متشکل از ماموران عملیات ویژه و پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه خلیج فارس اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده بزرگراه آزادگان مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، با اشاره به کشف 23 کیلو و 500 گرم تریاک از خودروی متهم، گفت: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی ها، برای تحقیقات بیشتر به مرجع قضایی منتقل شد.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 23 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه دار این شهر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 23 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه دار این شهر"، کلیک کنید.