گزارش امیرعبداللهیان از سفر به عمان

گزارش امیرعبداللهیان از سفر به عمان

وزیر امور خارجه در شبکه ایکس، گزارشی از سفر به عمان و نیز رایزنی خود با مقامات عمانی ارایه داد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری امروزیا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در شبکه ایکس (توییتر سابق)، به شرح دیدارها و موضوعات مطرح شده در جریان سفر روز گذشته خود به عمان پرداخت.

وی در این باره نوشت: در جریان سفر به عمان با آقایان بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان و محمد عبدالسلام، رییس هییت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن دیدار کردم. روند توسعه مناسبات دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و عمان و توافقات روسای ایران و عمان مورد بررسی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در ادمه این پیام افزود: در مورد تداوم ابتکار سلطان عمان در راستای لغو تحریم ها هم گفتگو شد. همچنین درباره آخرین تحولات منطقه از جمله تداوم جنایات جنگی ترکیبی صهیونیست ها علیه فلسطینیان و ضرورت اتخاذ تصمیمات بازدارنده رایزنی شد.

گفتنی است که امیرعبداللهیان بعد از این سفر، راهی دمشق شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارش امیرعبداللهیان از سفر به عمان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارش امیرعبداللهیان از سفر به عمان"، کلیک کنید.