آشنایی با انواع تلویزیون 65 اینچ و قیمت های آن

آشنایی با انواع تلویزیون 65 اینچ و قیمت های آن

سلام به راهنمای خرید تلویزیون 65 اینچ خوش آمدید. بگذارید در همین ابتدای کار حدس بزنیم که چرا به دنبال خرید یک تلویزیون 65 اینچ هستید. به هر حال از آنجایی که اندازه این تلویزیون نسبتا بزرگ است از آن هم در محل کار و هم در خانه می شود استفاده کرد.  شاید شما صاحب یک محل بازی یا به اصطلاح گیم نت هستید و به دنبال خرید تلویزیون هایی با سایز بزرگ کیفیت خوب و قیمت مناسب می گردید. شاید یک تازه عروس و داماد هستید که برای خانه خود دنبال تلویزیونی مناسب می گردید اما هنوز از اندازه آن مطمئن نیستید. ممکن است پدری دهه پنجاهی باشید و پس از اصرار های بچه ها به دنبال خرید تلویزیونی نسبتا بزرگ هستید.

آشنایی با انواع تلویزیون 65 اینچ و قیمت های آن

اولویت شما برای خرید تلویزیون 65 اینچ چیست؟

اگر فکر می کنید دسته بندی شما خریداران اهمیتی ندارد کاملا در اشتباه می باشید. زیرا هر کدام از این افراد ممکن است دنبال یک اولویت خاص در بین ویژگی های یک تلویزیون 65 اینچ باشند. برای یک نفر ممکن است قیمت اولویت داشته باشد. شاید دیگری در پی بهترین کیفیت است. شما برای اینکه راهنمای خرید انواع تلویزیون را مطالعه کنید و به دنبال بهترین و مناسب ترین محصول برای خود بروید؛ باید در همین ابتدا کار اولویت خود را مشخص کنید. پس به اولویت خود فکر کنید و با ما همراه باشید تا با هم ادامه مقاله را پیش ببریم. ما برای کمک به شما تعدادی از مواردی که در هنگام خرید اهمیت دارند و ممکن است برای شما اولویت باشد را نام می بریم. 

  1. قیمت: بیایید با خودمان روراست باشیم. قیمت همیشه و همه جا حرف اول را میزند. البته حواستان باشد که نباید کمترین قیمت را انتخاب کنید. باید به دنبال به صرفه ترین قیمت با توجه به ویژگی ها بروید.
  2. رزولوشن و کیفیت تصویر: رزولوشن به معنی تعداد پیکسل ها یا همان واحد های سازنده تلویزیون 65 اینچ یا هر تلویزیونی دیگر می باشد. هرچه رزولوشن بالاتر باشد تعداد پیکسل ها بیشتر و نمایش جزئیات توسط تلویزیون نیز بیشتر می شود.
  3. طراحی: ظاهر تلویزیون 65 اینچ وزن و بسیاری دیگر از ویژگی های ظاهری و فیزیکی در این دسته بندی قرار می گیرند.
  4. نوع پنل: اگر بخواهیم ساده تر بگوییم پنل همان صفحه نمایش است. پنل ها معمولا به صورت LED و LCD و در موارد معدود پلاسما هستند.
  5. امکانات قابلیت های کاربری و اتصالات تلویزیون نیز مورد آخر می باشد که واضح اند؛ اما ما در پاراگراف های بعدی تعدادی از آنها را بر می شماریم.

LED یا LCD مسئله این است!!

به عنوان یکی از نکات راهنمای خرید انواع تلویزیون 65 اینچ باید بگوییم که با وجود قیمت پایین تری که این تلویزیون ها داشته اند اما به دلیل کیفیت پایین تقریبا از رده خارج شده اند. زیرا شفافیت و وضوح پنل LED بسیار بهتر از LCD می باشد. همین جا مسئله بین قیمت به صرفه و قیمت ارزان مشخص می شود. شاید تلویزیون 65 اینچ LCD در مواردی ارزان تر باشد اما اصلا مقرون به صرفه نیست. امروزه در کنار نوع صفحه نمایش در توضیحات تلویزیون کمتر این دو نام را می بینید. بیشتر اسامی مانند QLED OLED CRYSTAL و مواردی دیگر را مشاهده می کنید. توضیح نوع کار هر کدام از این صفحه نمایش ها از حوصله بحث خارج است. تنها به همین نکته اکتفا می کنیم که قیمت QLED از LED گرانتر و از OLED ارزان تر است. با تغییر قیمت احتمالا متوجه می شوید که درجه بندی کیفیت نیز کمی تغییر می کند. در حقیقت تلویزیون 65 اینچ QLED از LED بهتر و OLED از QLED بهتر است.

 

امکانات قابلیت های کاربردی و اتصالات تلویزیون شامل چه چیز هایی می شود؟

  • هوشمند بودن تلویزیون
  • تعداد ورودی های USB و HDMI
  • بلوتوث و وای فای
  • بازی اتصال مستقیم به گوشی و…

انواع برند هایی که به تولید تلویزیون 65 اینچ می پردازند.

در ادامه راهنمای خرید انواع تلویزیون 65 اینچ به تعدادی از برند های معروف تلویزیون می پردازیم.

  • سامسونگ ال جی و سونی: یکی از برند های مشهور در حوزه لوازم خانگی و به ویژه لوازم صوتی تصویری شرکت کره ای سامسونگ می باشد. این شرکت انواع تلویزیون 65 اینچ با انواع صفحه نمایش و رنج قیمت متفاوت را در بین محصولات خود دارد. برند کره ای بعدی ال جی می باشد. در بین محصولات کره ای سامسونگ حرف اول و ال جی شرکت دوم می باشد. البته که این یک مقایسه کلی است و هر محصول از این شرکت ها از نظر کیفیت قیمت و کارایی ممکن است نسبت به یکدیگر بهتر یا بدتر باشند. سونی اما یک شرکت ژاپنی است. محصولات شرکت سونی معمولا ماندگاری بالا و در برخی از موارد قیمت بالاتری نیز دارند. پس اگر میخواهید یک تلویزیون 65 اینچ با کیفیت و ماندگاری بالا خریداری کنید سونی بهترین انتخاب است.

 

شرکت های داخلی تولید کننده تلویزیون 65 اینچ

واقعا حیف است اگر در این راهنمای خرید تلویزیون 65 اینچ نامی از محصولات داخلی آورده نشود. جی پلاس سام اسنوا ایکس ویژن و تی سی ال انواعی از برند های ایرانی فعال در حوزه صوت و تصویر هستند. تلویزیون 65 اینچ ساخت داخل معمولا از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار می باشند.

سخن پایانی راهنمای خرید تی وی TV

بهترین تلویزیون 65 اینچ تلویزیونی است که نسبت به کاربرد شما مناسب باشد. پس فراموش نکنید که قبل از اینکه احساساتی بشوید به سراغ اولویت هایتان بروید. تلاش کنید دچار هیجان نشوید تا بتوانید مناسب ترین و عقلانی ترین خرید را انجام دهید. فراموش نکنید که یک تلویزیون 65 اینچ حدود 1.2 متر می باشد. برای قیمت انواع تلویزیون به این صفحه مراجعه کنید.

پس حتما نسبت به اندازه منزل و دیوار اندازه تلویزیون خود را انتخاب کنید. اندازه دیوار فاصله تلویزیون از دیوار و همچنین محل نصب از نکات مهمی است که در هنگام خرید و نصب باید به آن توجه کنید. در این راهنمای؛ خرید تلویزیون 65 اینچ تلاش کردیم تا همه نکات پیرامون این مسئله را بیان کنیم. امیدواریم مطالب بیان شده برای شما کاربردی واقع شود. به امید دیدار.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آشنایی با انواع تلویزیون 65 اینچ و قیمت های آن" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آشنایی با انواع تلویزیون 65 اینچ و قیمت های آن"، کلیک کنید.