اقدام ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور هنیه نقض آشکار قوانین بین‌المللی بود

اقدام ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور هنیه نقض آشکار قوانین بین‌المللی بود

امروزیا/مازندران پدر شهید «سید روح‌الله عجمیان» از شهدای مدافع امنیت، ترور ناجوانمردانه «شهیداسماعیل هنیه» رییس دفترسیاسی جنبش حماس را نفض آشکار قوانین بین المللی دانست.

سیدمیرزا ولی‌ عجمیان، که برای شرکت درمراسم ویژه برنامه «سلاله بهشتی» که در مسجد حضرت ابوالفضل محله اسپه کلا شهر آمل برگزار شد، درگفت‌وگو باخبرنگار امروزیا گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی یک کار جنایتکارانه در سطح بین المللی محسوب می‌شود و متاسفانه با نقض آشکار قوانین بین‌المللی دست به این ترور زده است.

وی افزود: اگر رژیم کودک‌کش اسرائیل قانون بین المللی را نقض نمی‌کرد، نباید درخاک ایران و درشرایطی که آقای هنیه میهمان ایرانی‌ها بود، او را ترور و شهید می‌کرد.

پدرشهید عجمیان ادامه داد: ترور رذیلانه رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ فلسطینی شهید سرافراز اسماعیل هنیه در حریم مقدس جمهوری اسلامی موجی از غم و اندوه را در جبهه‌ عظیم مقاومت به ویژه ایران اسلامی ایجاد کرد و خشم مسلمانان جهان را علیه رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی برانگیخته است.

وی ادامه داد: بی‌شک حضور گسترده مردم انقلابی و ولایت‌مدار در این مراسم و سایر مراسمها در سراسر کشور، مشت محکمی بر پیکره پوشالی و رو به نابودی صهیونیسم بین‌الملل و حامی استکباری آن آمریکای جهانخوار خواهد بود.

ترور هنیه، مایه ننگ برای هم‌پیمانان اسرائیل

پدرشهید عجمیان، با بیان اینکه ترور شهید هنیه به طور حتم لکه و مایه ننگ برای آمریکا و دیگرهم‌پیمانان رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود، گفت: انتظار داریم که همه ملت‌های آزاده و مسلمان جهان با اتحاد واقعی برای نابودی هرچه زودتر این رژیم متحدتر شوند تا این رژیم منحوس از صفحه جغرافیایی تاریخ محو شود.

 عجمیان اضافه کرد: به‌هرحال ما ساکت نخواهیم نشست و از مسئولین تقاضا داریم در فضای بین المللی تلاش کنند چهره منفور رژیم غاصب صهیونیستی برای جهانیان بیش از پیش نمایان شود تا همه جهان بدانند این رژیم قائل به هیچ قانون بین المللی نیست.

 وی یادآورشد: البته پاسخ این جنایت اسرائیل نباید احساسی باشد بلکه باید منطقی، با برنامه واصولی و کوبنده باشد.

پایان خبر امروزیا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقدام ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور هنیه نقض آشکار قوانین بین‌المللی بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقدام ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور هنیه نقض آشکار قوانین بین‌المللی بود"، کلیک کنید.