اگر در بر همان پاشنه‌ی قدیم بچرخد…

اگر در بر همان پاشنه‌ی قدیم بچرخد...

ادامه مسیری که تحول گرایی از آن بیرون نمی‌آید ، آب در هاون کوفتنی است که سرانجامی جز رکود مفرط را به همراه ندارد . نهاد آموزشی در کشور ما به تغییری جامع نیازمند است که این جامعیت بتواند، نسل در هم رفته و رخوت گرفته کنونی را کمی به تحرک وا دارد. نمی شود دوباره همان روندی را تجربه کنیم که آزمایشی بد را پس داده و و ذره ای ارتقاء را به همراه نداشته است.
آقای رییس‌جمهور! نگاه جامع یک وزیر خوب می تواند زخم  مانده ی سیستم آموزشی را تا حدی درمان کند و روزنه ای به سوی موفقیت باشد. این خوب بودن در زمینه های آموزشی، پرورشی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و هزار عامل دیگر نمود پیدا می کند و نگره ای مثبت را به همراه می آورد. 
حال اگر در این سیستم پر چالش، همچنان در بر همان پاشنه ی قدیم بچرخد، آیا می شود این باور را پذیرفت که تغییر ، زمینه ساز تحول است؟

آقای پزشکیان!

نهاد آموزشی چیزی حدود نیمی از جمعیت کشور ( معلمان ، دانش آموزان ، خانواده ها )  را تحت الشعاع خودش قرار داده و کم و کیف آن در بهبود یا تخریب این نهاد می تواند اثربخش باشد. تلاش شما می تواند این نیمه ی جمعیت را امیدوار و یا ناامید کند ، امیدوار به آینده ای روشن و یا ناامیدی ناشی از ایستایی دردآور آن .
آموزش و پرورش کنونی ما نیازمند ترمیمی جدی است که ان را به تحولی جامع نزدیک کند و بیم درجا زدن در آن نباشد چرا که اگر مسیر اموزشی ما همین راه را طی کند ، آن چه بر جای می ماند ترک تحصیل و ناامیدی های ناشی از آن خواهد بود.
آقای رئیس‌جمهور تا دیر نشده ، فکری به حالی این مجموعه ی با زیرمجموعه های متعدد بکنید تا همین اول کار ، دعای خیری فرا راه شما باشد و تحولی درست برای آنانی که دل به ارتقای آموزش بسته اند.

*معلم

۴۷۴۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اگر در بر همان پاشنه‌ی قدیم بچرخد…" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اگر در بر همان پاشنه‌ی قدیم بچرخد…"، کلیک کنید.