تامین 2 میلیارد دلار ارز برای «دارو» در سال 1402

تامین 2 میلیارد دلار ارز برای «دارو» در سال 1402

معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو گفت: بر اساس گزارش بانک مرکزی میزان ارز تامین شده حوزه دارو در سال گذشته دو میلیارد دلار بوده است.

به گزارش امروزیا، دکتر ناصر هیراد ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و دیگر شهدای خدمت همراه ایشان در سانحه بالگرد، با اشاره به میزان تخصیص و تامین ارز به تفکیک گروه کالایی در سال 1402، گفت: در حوزه دارو، ماده اولیه دارویی و ملزومات دارویی، بر اساس گزارش بانک مرکزی میزان تخصیص ارز 2.3 میلیارد دلار ارز ترجیحی، حدود 300 میلیون دلار ارز نیمایی و در مجموع 2.6 میلیارد دلار بوده است.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی در مورد تامین ارز در سال گذشته نیز افزود: میزان ارز تامین شده 1.8 میلیون دلار ارز ترجیحی، حدود 200 میلیون دلار ارز نیمایی و در مجموع حدود دو میلیارد دلار بوده است.

معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو همچنین از به روزرسانی هزینه های تولید و پیگیری پیوسته تخصیص و تامین فیش های ارزی صنعت دارو در سال 1402 خبر داد.

پایان خبر امروزیا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تامین 2 میلیارد دلار ارز برای «دارو» در سال 1402" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تامین 2 میلیارد دلار ارز برای «دارو» در سال 1402"، کلیک کنید.