ترافیک ۲ کیلومتری در این جاده

ترافیک ۲ کیلومتری در این جاده

به گزارش امروزیا،یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران ، اظهار کرد: درحال حاضر در محدوده دربند محور کندوان شاهد ترافیک سنگین دو کیلومتری و در سطح محور ترافیک به‌صورت پرحجم است.

فارس در خبری نوشت:وی افزود:آمد و شد خودروها در محور هراز مقطعی پرحجم و در محور سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در ارتفاعات محورهای استان شاهد مه‌آلودگی و کاهش دید هستیم، اضافه کرد: سطح محورهای مازندران باتوجه به بارش‌های پراکنده لغزنده است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت دوطرفه برقرار است و محدودیتی نداریم، گفت: باتوجه به بارش باران تاکید ما به رانندگان پرهیز از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و کوهستان‌های استان مازندران است.

۲۳۳۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک ۲ کیلومتری در این جاده" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک ۲ کیلومتری در این جاده"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه