دومین رویداد نمایشی «تیاتر مردمی بچه های مسجد» در شهرستان لنده – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان

دومین رویداد نمایشی «تیاتر مردمی بچه های مسجد» در شهرستان لنده - خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار امروزیا، رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دومین رویداد نمایشی تیاتر بچه های مسجد استان به میزبانی شهرستان لنده درحال برگزاری است که پس از بازبینی آثار متقاضی، تعداد 9 گروه نمایشی در حال اجرا است.

شریف اسلامی افزود: هدف از برگزاری این رویداد رشد و پرورش گروه های نمایشی نوجوان و جوان در مساجد استان است و تلاش داریم در طول سال با برگزاری کارگاه های آموزشی، نیروهای جوان و با استعداد هنرهای نمایشی را جذب و پرورش دهیم.

وی شهرستان لنده را به عنوان پایلوت تیاتر مساجد معرفی کرد و ادامه داد: این دوره با حضور اساتید برجسته تیاتر کشور، استاد کورش زارعی و استاد مصطفی موتورچی به میزبانی شهر لنده و با حضور 9 گروه نمایشی از شهرهای لنده و سوق در حال برگزاری است.

رییس حوزه هنری استان گفت: در پایان این رویداد از گروه های برگزیده تقدیر می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دومین رویداد نمایشی «تیاتر مردمی بچه های مسجد» در شهرستان لنده – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دومین رویداد نمایشی «تیاتر مردمی بچه های مسجد» در شهرستان لنده – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.