رضاوند: در 20 دقیقه اول می توانستیم گل بزنیم/ شاید چیز که کادر فنی از ما می خواهد اتفاق نیفتاده است+فیلم

رضاوند: در 20 دقیقه اول می توانستیم گل بزنیم شاید چیز که کادر فنی از ما می خواهد اتفاق نیفتاده است+فیلم

هافبک تیم استقلال گفت: تا 25 دقیقه اول می توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری امروزیا، آرش رضاوند پس از دربی 103 تیم های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: نیمه اول بازی خوبی بود و تا 25 دقیقه اول می توانستیم گل بزنیم. نتیجه بازی بیشتر به نفع ما بود، چون باید صدر جدول را حفظ می کردیم. بازی به بازی پیش می رویم ولی امیدوارم در آخر به هدفی که داریم برسیم.

هافبک تیم استقلال در مورد اینکه هواداران از این دربی لذت بردند، گفت: نیمه اول بازی نسبتاً خوبی بود. نیمه دوم به خاطر فشار و حساسیت بازی، بیشتر به نفع تیم مل نتیجه بود.

رضاوند درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقدند سیلوا در نیمه اول روی آل کثیر پنالتی کرد، یادآور شد: من که صحته را ندیدم چون تکل زده بودم ولی به نظر توپ رد شده بود و بازی هم VAR داشت، اگر پنالتی بود می گرفتند.

فیلم کامل صحبت های رضاوند را در ادامه ببینید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رضاوند: در 20 دقیقه اول می توانستیم گل بزنیم/ شاید چیز که کادر فنی از ما می خواهد اتفاق نیفتاده است+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رضاوند: در 20 دقیقه اول می توانستیم گل بزنیم/ شاید چیز که کادر فنی از ما می خواهد اتفاق نیفتاده است+فیلم"، کلیک کنید.