رهایی گروگان در داراب/ دستگیری گروگان گیرها توسط پلیس فارس – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان

رهایی گروگان در داراب/ دستگیری گروگان گیرها توسط پلیس فارس - خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری امروزیا، سردار رهام بخش حبیبی با اعلام این خبر بیان کرد: پیش از ظهر امروز چهاردهم خردادماه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ربایش مردی 40 ساله و درخواست مبلغ زیادی وجه نقد در قبال آزادی وی در یکی از روستاهای شهرستان داراب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ماموران سریعاً در محل حاضر و مطلع شدند که 4 نفر مسلح به سلاح گرم با ورود به منزل مردی 40 ساله وی را گروگان گرفته و سریعاً با یک دستگاه سواری پژو از محل متواری شده اند.

رییس پلیس فارس با بیان این که به منظورِ حفظ جان گروگان سریعاً طرحِ مهار در شهرستان داراب اجرا شد و گروگان گیرها تحت محاصره قرار گرفتند، افزود: پس از چندین مرحله هشدار و عدم توجه به اخطارهای پلیس، پس از 3 ساعت درگیری و تیراندازی متقابل؛ ماموران انتظامی موفق شدند 2 نفر از گروگان گیران را دستگیر کنند که در این خصوص یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد و متهمین 23 و 43 ساله در بازجویی اولیه انگیزه خود را از این اقدام اختلافاتِ مالی اعلام نمودند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه گروگان آزاده شده صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، بیان کرد: پلیس با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی و آسایش شهروندان با جدیت و برابر قانون برخورد می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رهایی گروگان در داراب/ دستگیری گروگان گیرها توسط پلیس فارس – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رهایی گروگان در داراب/ دستگیری گروگان گیرها توسط پلیس فارس – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.