سوالات آزمون وکالت مرکز وکلا لو رفته است؟

سوالات آزمون وکالت مرکز وکلا لو رفته است؟

به گزارش امروزیا، در حالی روز جمعه 18 اسفند آزمون وکالت مرکز وکلا برگزار شد که یک کانال تگرامی چند ساعت پیش از برگزاری این آزمون، اقدام به انتشار سوالات این آزمون به همراه پاسخ های آن کرد!

امروزیا در خبری نوشت: روز جمعه 18 اسفند ماه جاری، دومین آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از ساعت 15 در 31 استان و 50 شهر کشور با شرکت 113 هزار و 827 نفر برگزار شد.

این آزمون برای دومین بار در سال 1402 برگزار شد و آزمون پیشین در جمعه 3 شهریور برگزار شده بود.

برگزاری این آزمون در ساعت 15 در حالی بود که صبح روز برگزاری آزمون، یک کانال تلگرامی گمنام، اقدام به انتشار سوالات این آزمون به همراه پاسخ تمام سوالات کرده بود.

تعدادی از داوطلبان این آزمون در تماس با خبرنگار با تایید یکسان بودن سوالات انتشار یافته در این کانال با سوالات آزمون آنها که توسط مرکز وکلا در ساعت 15 برگزار شد، خواستار پیگیری این موضوع توسط امروزیا و پاسخگویی مسولان مربوطه در مرکز وکلا شدند.

پیگیر دریافت پاسخ رییس مرکز وکلا درباره لو رفتن سوالات آزمون وکلالت این مرکز و سرنوشت این آزمون است.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوالات آزمون وکالت مرکز وکلا لو رفته است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوالات آزمون وکالت مرکز وکلا لو رفته است؟"، کلیک کنید.