مناظره انتخاباتی ترامپ و هریس آغاز شد

مناظره انتخاباتی ترامپ و هریس آغاز شد

مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا هم‌اکنون با حضور «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه و «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در حال برگزاری است.

به گزارش امروزیا، امروز چهارشنبه اولین دوئل انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و «کامالا هریس» معاون ریاست‌جمهوری این کشور به میزبانی شبکه ای‌بی‌سی نیوز در «مرکز ملی قانون اساسی» ایالات متحده واقع در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا در حال برگزاری می‌باشد.

  • قوانین و گزارش مربوط به دومین مناظره انتخابات ۲۰۲۴ را در اینجا بخوانید.

هم اکنون هر ۲ نامزد به روی صحنه آمدند.

در ابتدا موضوع اقتصادی و هزینه‌های زندگی مطرح شد.

کامالا هریس گفت: من در خانواده‌ای از طبقه متوسط بزرگ شدم و من به رویاهای مردم آمریکا اعتقاد دارم. می‌دانم که هزینه‌های مسکن سنگین است و من خواستار تخفیفات مالیاتی هستم تا مردم مایحتاج را برآورده کنند. من ۵۰ هزار دلار تخفیف مالیاتی به استارت‌آپ‌ها خواهم داد اما رقیب من به شرکت‌های بزرگ و میلیاردها این را تخصیص خواهد داد.

دونالد ترامپ در پاسخ اظهار داشت: خیر من قصد چنین کاری ندارم و قصد من تعرفه است. من میلیاردها دلار از چین گرفتم و بایدن هم همین تعرفه‌ها را نیز نگه داشته است. ما بدترین تورّم را در کشور تجربه می‌کنیم و این فاجعه‌بار است برای تمامی طبقه‌های خانواده‌ها. از تیمارستان‌ها و زندان‌ها وارد کشور ما می‌شوند و آنها شغل‌ها را از مردم ما می‌گیرند و ساختمان‌ها و شهرها را تصرف می‌کنند و این خانم و بایدن آنها را وارد کرده است و ما باید سریعا آنها را اخراج کنیم.

در حال تکمیل …

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مناظره انتخاباتی ترامپ و هریس آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مناظره انتخاباتی ترامپ و هریس آغاز شد"، کلیک کنید.