نظر روسیه درباره پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

نظر روسیه درباره پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش امروزیا «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز گفت «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا هم اندیشه نخبگان سیاسی ایالات متحده را نمایندگی می‌کند، نخبگانی که از «روس‌هراسی» رنج می‌برند.

به نقل از امروزیا پسکوف با بیان اینکه روسیه همواره واقع‌بینی خود را حفظ کرده و دچار توهم و خوش‌بینی رویاپردازانه نشده، گفت: «ترامپ نماینده نخبگان سیاسی ایالات متحده است که اکنون از روس‌هراسی رنج می‌برند.»

سخنگوی کرملین این اظهارات را در واکنش به مقاله اخیر روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال مطرح کرد. نویسندگان این مقاله «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه سابق آمریکا در دولت ترامپ و «دیوید اوربان» مشاور سابق ستاد انتخاباتی ترامپ در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ بودند و در این مقاله مدعی شدند در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات، او ممکن است با طرح یک وام ۵۰۰ میلیارد دلاری برای اوکراین موافقت کند.

پسکوف یادآور شد که تحریم‌های آمریکا علیه روسیه در دوران ریاست‌جمهوری از ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ آغاز شده و گرچه ترامپ در حفظ کانال‌های گفتگو با روسیه کمی خرد سیاسی نشان داده است، اما مسکو در حال حاضر تفاوت چندانی میان او و سایر نامزدها نمی‌بیند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظر روسیه درباره پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظر روسیه درباره پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا"، کلیک کنید.