واکنش رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک به بسته شدن درگاه پرداخت دیجی کالا

به گزارش امروزیا صبح امروز مجوز اینماد دیجی کالا به حالت تعلیق درآمد و درگاه های پرداختی این کمپانی بسته شد.

واکنش رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک به بسته شدن درگاه پرداخت دیجی کالا

دیجی کالا با انتشار بیانیه ای این اتفاق را «کارشناسی نشده و براساس اطلاعات اشتباه رخ داده به درخواست مرکز توسعه تجارت الکترونیک» توصیف کرد.

در پی این رویداد امین کلاهدوزان رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک در توییتر واکنش نشان داد و نوشت: «متاسفانه این اطلاعیه دیجی کالا غیر دقیق و خلاف واقع هست. از ۴ ماه قبل به صورت مداوم با هدف حمایت از کل پلتفرم ها جلسات با سکوهای دارای تخلف فروش کالای قاچاق (از جمله دیجی کالا) و ستاد مبارزه با قاچاق گذاشته شده و توافقات صورتجلسه شده که متاسفانه شرکت تعهدات را کامل اجرا نکرد.»

کلاهدوزان در ادامه با اشاره به اجرای یکسان قانون برای تمامی پلتفرم ها از پیگیری برای رفع این موارد و برگشت فعالیت دیجی کالا خبر داد.

۵۸۵۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک به بسته شدن درگاه پرداخت دیجی کالا" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک به بسته شدن درگاه پرداخت دیجی کالا"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه