وقوع 383 تصادف منجر به فوت/سه علت اصلی تصادفات جاده ای

وقوع 383 تصادف منجر به فوت/سه علت اصلی تصادفات جاده ای

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات منجر به فوت از 24 اسفندماه را 383 فقره اعلام کرد و گفت: عدم توجه به جلو، عدم توانایی در کنترل وسیله و سرعت و سبقت سه علت اصلی تصادفات جاده ای است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با امروزیا اظهار کرد: حجم کل تردد جاده ها از 24 اسفند 283 میلیون تردد و متوسط روزانه 25 میلیون تردد گزارش شده که نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است.

وی درخصوص میزان تصادفات نیز گفت: تعداد تصادفات فوتی 383 فقره و 469 نفر متوفی گزارش شده اند. همچنین 10 هزار و 119 فقره تصادفات جرحی و 12 هزار و 528 نفر تعداد مجروحان و تعداد تصادفات خسارتی 54 هزار و 122 فقره گزارش شده است. 

شیرانی همچنین استان های کرمان، فارس، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی را استان های پر حادثه فوتی اعلام کرد.

براساس اعلام سرهنگ شیرانی سه علت اصلی تصادفات جاده ای بی توجهی به جلو، عدم توانایی در کنترل وسیله، سرعت و سبقت بوده است.

وی همچنین بیشترین مقصد سفر و انباشت را مربوط به استان های مازندران، گیلان و خراسان رضوی اعلام کرده است.

پایان خبر امروزیا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع 383 تصادف منجر به فوت/سه علت اصلی تصادفات جاده ای" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع 383 تصادف منجر به فوت/سه علت اصلی تصادفات جاده ای"، کلیک کنید.