پیام رییس سازمان جهانی اینترپل برای شهادت آیت الله رییسی و امیرعبداللهیان

پیام رییس سازمان جهانی اینترپل برای شهادت آیت الله رییسی و امیرعبداللهیان

رییس سازمان جهانی اینترپل در پیامی شهادت رییس جمهور شهید، وزیر امور خارجه و هییت همراه را به فرمانده فراجا تسلیت گفت.

به گزارش امروزیا، در متن پیام تسلیت ژنرال احمد ناصر الرییسی آمده است:

« سردار احمدرضا رادان، فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

مایلم از طرف خودم به عنوان رییس سازمان بین المللی پلیس جنایی (اینترپل) و از طرف تمام خانواده اینترپل، درگذشت تاسف بار رییس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران، آقای ابراهیم رییسی را از صمیم قلب تسلیت عرض کنم. همچنین درگذشت آقای حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و سایر افرادی را که در این حادثه وحشتناک جان خود را از دست دادند، تسلیت می گویم.

تسلیت به همه مردم خوب کشور ایران. با نهایت همدردی با خانواده های داغدار این عزیزان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومان رحمت واسعه الهی مسیلت داریم. لطفاً تسلیت عمیق و صمیمانه بنده را پذیرا باشید.»

پایان خبر امروزیا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام رییس سازمان جهانی اینترپل برای شهادت آیت الله رییسی و امیرعبداللهیان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام رییس سازمان جهانی اینترپل برای شهادت آیت الله رییسی و امیرعبداللهیان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه