گنجی: تامین اعتبار وام عتبات عالیات تا سقف ۱۰ میلیارد تومان/ هر دانشجو چه میزان وام دریافت می‌کند؟

در گفت‌وگو با امروزیا:

گنجی: تامین اعتبار وام عتبات عالیات تا سقف ۱۰ میلیارد تومان هر دانشجو چه میزان وام دریافت می‌کند؟

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: امسال در صورت برنامه ریزی از سوی دانشگاه‌ها «وام عتبات عالیات» تا سقف ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری امروزیا درباره شرایط دریافت وام عتبات عالیات دانشجویان اظهار کرد: دانشجویانی که قصد دریافت وام اربعین را دارند، باید برای نام نویسی به دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

وی افزود: امسال، «وام عتبات عالیات» در صورت برنامه ریزی از سوی دانشگاه‌ها تا سقف ۱۰ میلیارد تومان تامین اعتبار خواهد شد. 

گنجی تصریح کرد: میزان پرداختی وام اربعین شهر به شهر متفاوت است و در صورت تامین اعتبار از سوی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها بانک عامل صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به هر دانشجو مبلغ ۳ تا ۵ میلیون تومان پرداخت خواهد کرد؛ البته سال گذشته این وام ۵ میلیارد تومان تامین اعتبار شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: شورای فرهنگی هر دانشگاه در ابتدا برنامه ریزی مربوط به سفر دانشجویان را انجام می‌دهد و اسامی هر دانشجو به دفتر مرکزی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ارسال خواهد شد، پس از آن اسامی صندوق رفاه دانشجویان لیست نهایی را دریافت و برای عازم دانشجویان به سفر اقدامات مربوطه را انجام خواهد داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گنجی: تامین اعتبار وام عتبات عالیات تا سقف ۱۰ میلیارد تومان/ هر دانشجو چه میزان وام دریافت می‌کند؟" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گنجی: تامین اعتبار وام عتبات عالیات تا سقف ۱۰ میلیارد تومان/ هر دانشجو چه میزان وام دریافت می‌کند؟"، کلیک کنید.