سوال روز بیست و یکم پویش «زندگی با آیه ها» در گیلان – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار امروزیا، سوال طرح زندگی با آیه ها در روز بیست و یکم ماه رمضان این است که آیه 6 سوره مبارکه احزاب به کدام گزینه اشاره دارد:

آیه 6 سوره مبارکه احزاب در مورد جایگاه پیامبر (ص) به چه اصلی اشاره می کند؟

1. رسول خدا نیز بشری مانند مردم است

2. رسول خدا واسطه ی فیض الهی و رحمتی برای تمام جهان است

3. ولایت رسول خدا بر مردم، از ولایت خودشان بر امورشان برتر است

4. رسول خدا آخرین فرستاده و پیامبر برای مردم زمین است

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند گزینه صحیح را به سامانه 30001388 ارسال کنند.

سوال روز بیست و یکم پویش «زندگی با آیه ها» در گیلان

برندگان مسابقه پیامکی روز بیستم ماه مبارک رمضان آقای «صفا محسن پور» از شهرستان انزلی و خانم «حدیثه صوفی نژاد» از شهرستان املش می باشند.

برندگان این مسابقه هدایای خود را می توانند از 14 فروردین 1403، با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محل سکونت خود دریافت کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوال روز بیست و یکم پویش «زندگی با آیه ها» در گیلان – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوال روز بیست و یکم پویش «زندگی با آیه ها» در گیلان – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.