پیاده روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش قارداش» برگزار شد

پیاده روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش قارداش» برگزار شد

امروزیا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پیاده روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش برگزار شد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با امروزیا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده روی از محل ایستگاه شماره 4 آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه یافت.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه هایی از این قبیل می دانیم.

پایان خبر امروزیا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیاده روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش قارداش» برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیاده روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش قارداش» برگزار شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه