نقد و بررسی کتاب از جمله اهداف جشنواره رضوی است – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان

نقد و بررسی کتاب از جمله اهداف جشنواره رضوی است - خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار امروزیا، عبدالحمید طالبی ظهر سه شنبه در نشست خبری چهاردهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر سه محور در خصوص معرفی ایمه معصومین تاکید کردند؛ اولاً اینکه در معرفی ایمه اطهار (ع) باید بعد قداست و جنبه الهی را مطرح کنیم.

رییس چهاردهمین جشنواره کتاب سال رضوی افزود: بیان معرفی ایمه معصومین (ع)، سیره اخلاقی و سبک زندگی آنان و مسایل مختلفی که مباحث روزمره افراد است ناظر به بعد دوم است که متاسفانه کمتر پرداخته شده است.

وی گفت: آیا رسالت اهل بیت (ع) تنها ذکر مسایل احکام و فقهی بوده است؟ خیر اینگونه نیست؛ بلکه هدف اصلی ایجاد جامعه و حکومت اسلامی است. بر همین اساس بعد دیگری که رهبر به آن اشاره کردند جنبه سیاسی ایمه اطهار (ع) است.

طالبی هدف برگزار کنگره را محقق کردن منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: چهاردهمین جشنواره کتاب سال رضوی در یک فرایند و محتوای جدید طراحی و جریان سازی در سطح ملی و بین المللی با دعوت و جذب نخبگان صورت می گیرد.

رییس چهاردهمین جشنواره کتاب سال رضوی بیان کرد: چهاردهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی با گستره بین المللی، به منظور استخراج فرمایشات و سیره ایمه اطهار (ع) به طور ویژه فرهنگ رضوی با زبان مناسب برگزار می شود.

وی بیان کرد: تولید کتاب خوب و مفید، ترویج کتابخوانی به عنوان سنت رایج و نقد و بررسی کتاب از جمله اهداف این جشنواره است.

طالبی خاطر نشان کرد: رسانه مهم ترین زبان گویا در زمینه های مختلف است و امید است با حمایت رسانه پیام و فرهنگ رضوی در سطح ملی و بین المللی به گوش مخاطبین برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کتاب از جمله اهداف جشنواره رضوی است – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کتاب از جمله اهداف جشنواره رضوی است – خبرگزاری امروزیا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.