نقد و بررسی لنز سونی مدل Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II

محتوا

  • طراحی و بدنه لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II
  • کاربردهای لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II
    • عکاسی ماکرو با لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II
  • لنز با 11 تیغه دیافراگم چرخان
  • برخی از ویژگی های لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II به طور خلاصه

لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II یکی از نسل جدید لنزهای فول فریم این برند است که کیفیتی بی نظیر را برای عکاسان ارائه می دهد. این لنز دارای محدوده زوم گسترده ای است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند و سونی این لنز را به عنوان نسل بعدی G Master Standard Zoom می شناسد.

یکی از ویژگی های بارز این لنز رزولوشن بی نظیر آن است که حتی کوچکترین جزئیات پیکسلی را با وضوح بالا ثبت می کند. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا تصاویر دقیق و واقعی داشته باشید.

علاوه بر این، وزن سبک و اندازه کوچک این لنز نیز به محبوبیت آن در بین کاربران کمک کرده است. این لنز با وزن سبک تر و اندازه کوچکتر، بسیار قابل حمل است و برای عکاسانی که به قابلیت حمل آسان نیاز دارند، انتخابی عالی است.

به طور کلی، لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II با کیفیت بالا، محدوده زوم گسترده، وضوح استثنایی و وزن سبک، انتخابی عالی برای عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به عکاسی است.

طراحی و بدنه لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II

لنز سونی FE 24-70mm f/2.8 GM II با وزن 695 گرم و طول حدود 21 سانتی متر قابل حمل بوده و به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را به مکان های مختلف و هر مکانی حمل کنید.

علاوه بر این، لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II با بهره‌گیری از ویژگی‌های پیشرفته و فناوری، زمان پاسخ‌دهی و تنظیم لنز را بهبود بخشیده است. این به معنای فوکوس سریعتر و تنظیمات لنز است که برای عکاسی در موقعیت هایی که به عملکرد سریع نیاز دارید بسیار مفید خواهد بود.

به طور کلی، لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II با وزن سبک، اندازه کوچک و قابلیت های پیشرفته، انتخابی عالی برای عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به عکاسی در همه جا است. با استفاده از این لنز قادر خواهید بود از کیفیت بالا و عملکرد قوی آن بهره مند شوید.

لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II دارای چهار موتور خطی Extreme Dynamic است که عملکرد و پاسخ لنز را بسیار بهبود بخشیده است. این موتورها به شما این امکان را می دهند که عملکرد لنز را با سرعت بالا تنظیم کنید و موقعیت فوکوس را سریع و دقیق تغییر دهید.

با استفاده از لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II روی یک دوربین مناسب، می‌توانید از انواع تصاویر مرتبط با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه عکس بگیرید. این سرعت ضبط بسیار بالاست و مخصوصا برای تیراندازی در ورزش های سریع مناسب است.

به علاوه فوکوس خودکار این لنز بسیار سریع و دقیق است و می توانید با دقت بالایی روی سوژه خود فوکوس کنید. راه اندازی سریع آن نیز کمک می کند تا استفاده از این لنز آسان تر و راحت تر شود.

کاربردهای لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II

Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II یک لنز زوم با فاصله کانونی قابل تنظیم از 24 تا 70 میلی متر است. این لنز توانایی ثبت تصاویر واید با کیفیت بسیار خوب را دارد و امکان استفاده از زوم در محدوده های مختلف فاصله کانونی را به شما می دهد.

با استفاده از لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II می توانید عمق میدان تصویر را تغییر دهید و از این عملکرد برای ایجاد افکت های موثر در عکاسی استفاده کنید. همچنین، با زاویه دید بین 84 تا 34 درجه، طیف وسیعی از صحنه را در کادر تصویر خود جای می دهید.

لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II دارای لرزشگیر داخلی نیست. این بدان معناست که برای فیلمبرداری دستی بدون استفاده از سه پایه، ممکن است نیاز به استفاده از تثبیت کننده های دستی و تکنیک هایی برای بهبود پایداری تصویر داشته باشید. با این حال، اگر از سه پایه یا دستگاه های لرزشگیر تصویر استفاده می کنید، می توانید شرایط فیلمبرداری را بهبود ببخشید.

همچنین می‌توانید از این لنز در دوربین سونی APS-C برش فریم استفاده کنید، بسته به ضریب برش شما در واقع لنز با فاصله کانونی معادل 36 تا 105 میلی‌متر خواهید داشت. این می تواند تنوع بیشتری در محدوده فاصله کانونی به شما بدهد.

عکاسی ماکرو با لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II

لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II به شما امکان می دهد تا 20 سانتی متر به سوژه خود نزدیک شوید و به شما امکان می دهد از فاصله نزدیک روی سوژه خود فوکوس کنید. این ویژگی به ویژه برای عکاسی محصول، عکاسی ماکرو و عکاسی از نمای نزدیک بسیار مفید است. با این ویژگی می توانید جزئیات کوچک را در شیء خود ثبت کنید.

علاوه بر این، لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II دارای حداکثر شاخص زوم 0.32x است که به شما امکان می دهد از سوژه هایی با بزرگنمایی متوسط ​​عکس بگیرید. این ویژگی برای عکاسی از محصولات و تصاویر با وضوح بالا بسیار مناسب است.

لنز با 11 تیغه دیافراگم چرخان

لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II با ویژگی‌های ساختاری ویژه به عکاس این امکان را می‌دهد که مناطق خارج از فوکوس را به شیوه‌ای حرفه‌ای تار کند. دیافراگم با 11 تیغه چرخان طراحی شده است که تاری بوکه بسیار طبیعی و زیبایی را در پس زمینه ایجاد می کند. این ویژگی به عکاسان اجازه می دهد تا جلوه بوکه زیبا و چشمگیر را در تصاویر خود دریافت کنند.

علاوه بر این، لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II دارای دو عنصر XA با دقت 0.01 میکرون است. این عناصر از بوکه حلقه پیاز جلوگیری می کنند. به این ترتیب بوکه ای که در پس زمینه تصاویر شکل می گیرد بسیار طبیعی و بدون نویز یا الگوی ناخواسته خواهد بود. این عملکرد باعث می شود پس زمینه تصاویر جلوه ای زیبا و منحصر به فرد داشته باشد و تصاویر حرفه ای تر به نظر برسند.

بنابراین با استفاده از لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II می توانید از مزایای بوکه با جلوه ای زیبا و چشمگیر در پس زمینه تصاویر خود بهره ببرید. این ویژگی ها باعث می شود تصاویر شما حرفه ای تر و جذاب تر به نظر برسند.

برخی از ویژگی های لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II به طور خلاصه

  • دوربین های فول فریم FE 24-70 میلی متری سونی
  • محدوده دیافراگم f/2.8 تا f/22
  • زاویه دید 84 تا 34 درجه
  • 20 مورد در 15 گروه
  • فوکوس داخلی کم نویز با فناوری موتور خطی
  • اعوجاج و اعوجاج بسیار کم به دلیل عناصر نوری کارآمد
  • مناسب برای فیلمبرداری تا 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه
  • مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت (تا حدودی مقاوم در برابر باران و پاشش آب؛ برای تصویربرداری زیر آب در نظر گرفته نشده است)
  • دیافراگم با 11 تیغه چرخان
  • نوع پوشش نانو AR
  • مناسب برای عکاسی ثابت و فیلمبرداری
  • وزن 695 گرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی مدل Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی مدل Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II"، کلیک کنید.