پیروزی سخت یوونتوس و میلان در سری آ

پیروزی سخت یوونتوس و میلان در سری آ

هفته هشتم سری آ با ۴ بازی آغاز شد که در مهمترین بازیها یوونتوس توانست لاتسیو را از پیش رو بردارد و میلان نیز اودینزه را پشت سر گذاشت.

به گزارش امروزیا در حساس ترین بازی از هفته هشتم یوونتوس در خانه میزبان لاتسیو بود و با وجود اخراج رومانیولی در دقیقه ۲۴ کار برای شاگردان موتا آسان نشد تا سرانجام در دقیقه ۸۵ مدافع لاتسیو با گل به خودی ۳ امتیاز را تقدیم میزبان کند.

در دیگر بازی حساس هم میلان در خانه میزبان اودینزه بود و با گل چوکوئزه خیلی زود از حریفش پیش افتاد اما اخراج ریندرز در دقیقه ۲۹ کار شاگردان فونسکا را سخت کرد. میلان ۶۰ دقیقه با یک یار کمتر دفاع کرد و در آخرین لحظات به کمک VAR و مردود شدن گل میهمان به ۳ امتیاز مهم این بازی رسید.

نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

کومو ۱ – ۱ پارما
جنوا ۲ – ۲ کالیاری

پایان خبر امروزیا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی سخت یوونتوس و میلان در سری آ" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی سخت یوونتوس و میلان در سری آ"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه