خون شهدا رژیم صهیونیستی را در دریای نابودی غرق می کند

خون شهدا رژیم صهیونیستی را در دریای نابودی غرق می کند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: خون پاک سنوار و دیگر شهدای جریان مقاومت رژیم صهیونیستی را در دریای نابودی غرق خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار امروزیا مجتبی ملکی چوبری مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در نشستی با حضور جمعی از مدیران و اعضای هیئت علمی این دانشگاه اظهار کرد: شهید یحیی سنوار نخستین فرمانده تاریخ حماس بوده که سلاح به دست وسط معرکه شهید شد. شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر حماس در تیتر برتر روزنامه ها قرار گرفت یکی برای مرد میدان بودنش نوشت یکی از اسطوره بودنش و یکی از شکوه شهادتش و یکی از افسانه بودنش گفت؛ اما ابراهیم حسن یحیی سنوار تا آخرین نفس ایستاد و او خود شد انگیزه الهام و الگویی برای کسانی که تنشان تشنه وطنشان است.

وی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب بیان کرد: سنگینی خبر شهادت این شهید بزرگوار بسیار سخت؛ اما قابل پیش بینی بود. دلها نباید با این شهادت ها بلرزد همان طور که مقام عظمای ولایت وعده داده بود که مقاومت در منطقه با این شهادت ها عقب نخواهد نشست و مقاومت پیروز خواهد شد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تأکید کرد: شهادت سید مقاومت شهید اسماعیل هنیه و السنوار تنها برای اسرائیل صلح و ثبات و آرامش نخواهد آورد؛ بلکه آنچه پیروزی واقعی است در بیداری اسلامی معنی خواهد شد و این جرثومه فساد به زودی ریشه کن می شود. 

ملکی چوبری با اشاره به تصویر لحظه شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس از پهباد صهیونیستی عنوان کرد: رسانه های صهیونیست با نمایش لحظات شهادت این شهید مجاهد ناخواسته بر روحیه مقاومت و مبارزه شجاعانه این شهید بزرگوار صحه گذاشتند و این لحظه تبدیل به افسانه ای می شود که سینه به سینه به گوش کودکان غزه و نهضت مقامت خواهد رسید.

وی بیان کرد: خون پاک سنوار و دیگر شهدای جریان مقاومت رژیم صهیونیستی را غرق در دریای نابودی خواهد کرد و بی شک خون این شهید بزرگوار در تداوم خون سید مقاومت و شهید هنیه پایانی خیر سربلندی اسلام عزیز و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان این غده سرطانی در منطقه را به دنبال خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خون شهدا رژیم صهیونیستی را در دریای نابودی غرق می کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خون شهدا رژیم صهیونیستی را در دریای نابودی غرق می کند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه